Wednesday, August 25, 2010

bapa sembelih anak

malam tadi. di TV3 berita utama.
anak umur 3 tahun disembelih bapanya. ya sembelih.
leher hampir putus.

kejadian di kelantan. waktu petang.
anak di dapur bersama bapa. mak kat depan di ruang tamu.
tiba-tiba anak menjerit.
mak pergi dapur dan menyaksikan bapa menyembelih anak!

bapa dikatakan pesakit mental.

rasanya anak dah nampak macam ayam.
ditangkap lalu disembelih untuk dimasak.

kus semengat.........
katanya syaitan dikurung bulan puasa ni.
lalu apa yang menyebabkan si bapa bertindak ketidakmanusiaan itu?????

i just cannot imagine the gruesome murder...

5 comments:

Beautiful Stranger said...

beware of mental illness person oww.. wp dah kuar dr wad..if not berhenti mkn ubt..gia lah..adohai..

kejam eh..nya dpt ilusi dan delusi ya. not derive from any iblis..maybe

yatie sawanila said...

i think orang gila babi tu sewel sebab dadah....

tak tahulah macam mana bini dia kan... kalau i ada at situ mungkinkah i belasah org sewel tu sampai mati... 3 years old kids.. mcm takde otak langsung.

memang celaka........

Uncle Seven said...

daaaa...mcm dah jadi trend jak, bila dah start sigek , berturut2 jak kisah bapak dahjadi saal...mula bunuh bini time sahur, lepas ya simbah anak ngan asid, now sembelih anak gik..memang something wrong with the people nowadays...

Ivy Metaga said...

kesian nya...bumi tok dah makin tua, seperti semua dah mok balik ke zaman batu dah owh..

Faizal n Fashitah said...

Orang gila nang kedak ya koh Mama. Astaga eh.. mintak jaohhh jak kejadian kedak ndah eh ishkk gelik nyawa mek..

There was an error in this gadget