Tuesday, December 03, 2013

Tika aku merinduimu......


Nota:
Coretanku ini bukan menagih simpati, tapi hanya sekadar luahan rasa.  Sila baca dengan minda dan hati yang terbuka.


Tika aku merinduimu
Tak terasa air mata jatuh dipipiku
Tak sedikit dapat ku temui dirimu
Tak ku dengar lagi suara manismu

Tika aku merinduimu
Ingin ku putar waktu ke masa lalu
Saat mana kau ada di sisiku
Saat mana kau dapat dipelukku



Tika aku merinduimu
Ku tatap langit, dari sana ku harap kau menatapku
Ku tatap sungai, ku ingat kenangan bersamamu
Ku tatap hidupku, begitu kosong tanpamu

Tika aku merinduimu
Langkah-langkahku terasa kaku
Mana tawa ria terlahir sewaktu bersamamu
Hidupku kini sepenuhnya rasa pilu

Tika aku merinduimu
Malam bermimpi ku masih menunggu
Agar kau muncul mengubat rindu
Masih mengharap kau berdiri di depan pintu hatiku

Tika aku merinduimu
Hanya ungkapan rasa ini yang ku mampu
Mesti takkan mungkin menjadi ubat bagiku
Kurangi beban rasa rindu dari hatiku

Tika aku merinduimu
Kepada Yang Maha Esa aku menyeru
Agar kau tenang bersemadi di situ
Sehingga kita ketemu lagi wahai darlingku

Tika aku merinduimu
Dalam hati berbisik I Love U
Dalam hati jua berbisik I Miss U
Ku sujud dan berdoa kepadaMu
Ya Tuhan kuatkan hati dan imanku...




2 comments:

Coffee Girl said...

*sniff sniff*

A poem written from the heart. Very touching. :(

saya tak tipu!!nina the mummy said...

beautiful.........