Wednesday, July 16, 2008

Mabuksssss..

Malam selasa yang lepas. Lebih kurang pukul 12 lalu. Dah nak tidur tapi suka menjenguk keluar tingkap dulu... tengok bintang, bulan, kalau tak hujan lah. Duduk kat apartmen tingkat 3. Jenguk atas, toleh kiri, toleh kanan, toleh bawah.......... la....sapa pulak yang baring kat lantai bawah tu.. Diam-diam I dapat dengar bunyi dengkur. Aha! masih hidup, tidur rupanya. Ni memang kes dah tak larat naik ke atas. This guy duduk sama tingkat/level. Masih pakai pakaian pejabat... he he Minum banyak sangat kot.. at least selamat sampai dan I tengok kereta vios nya yang baru beberapa bulan tu pun ok. Dia sendiri masih single. Duduk serumah ngan the sister, I think.

Life is either a daring adventure or nothing!

1 comment:

Orchid said...

hello...mansa your ruai for a while... err...You r iban? bidayuh?...

There was an error in this gadget