Thursday, March 12, 2009

baby on board?

lewat 2 minggu udah ni, gi mana sih?
pening kepala ku... belum mau ngechek lagi
masih nungguin....
bisakah aku mengharunginya semula?
berjaga tengah malam, bershoppingkan pampers, botol susu dan susu
tambah lagi ongkos nya RM500 - RM1000 sebulan
berappointment dengan klinik ibu dan kanak2

waduh.... baju saya lagi mau tukarin nanti
yang lama sudah didermakan.. ongkos lagi nie...
sapa nak jaga nanti?
mak ku cakap quotanya jaga anak2ku cuma 2 sahaja!
mau tak mau cari maid dari indon lagi
si cengal dah nak masuk 7 tahun, ada yang ini nanti seperti orang baru hamil lagi. yang bahagianya si cengal dan barry
mereka berdua sudah bercarikan nama, adik perempuan atau adik lelaki
kayu cengal sudah, belian sudah, yang ini nanti apa?
kayu tapang? meranti? plywood? nang ad?
kalau kembar bagaimana?
ya habibi ya maulana....

yang pastinya aku harus ngetest sendiri dulu...


lom confirm lagi tu..... hi hi hi

13 comments:

Anonymous said...

wahhhhhhhhhhhhhhhh!! Baby dust!! nah nah nah... byk gik BABY DUST!!

regards
ema

Willie said...

Wow...pregnant lagi? Harap good news la. Don't worry too much about cost and jagaan. Biasa la tuh kan?

Mummy Dzeiqry et Dzahra said...

wowwwww!!!!!!!!!!! congrats if +ve. if -ve, try again teeheehee =)

Hamidah Mohamad said...

Haha..harap-harap you confirmed pregnant...kali tok berik nama kayu jati...sama dengan kayu furniture bah hehe...pande gilak molah org saspen you tok..

candyman wong jowo said...

...lloh ...emangnya elu subur bangeet persis tanah gunung berapi si jawa timur buk ..tapi ngapain bisa ribut-ribut, resultnya kagak muncul lagi yeay? kapan yeay estimate time of arrival?

Audio said...

Wahhh....Mama pregnant lagik eh eheh. Congrats! rajin2lah nambah baby ehehe XD

lvynana said...

suspen eh, check gik nun..nervous tok..kikiki

mama belian n cengal said...

ema,
kita tunggu....

willie,
bak kata pepatah... setiap anak itu ada rezekinya masing2..cewah..

mummy D&D,
kita check dulu ye..

kak midah,
sikda bahan cerita lain... he he eh
emm..jati, Jack Jati.. Jessica Jati..Johnny Jati.. Jeremy Jati..Julia Jati

pak jowo,
emangnya kalau dihitung, ETA nya bln november... nanti enggak boleh pergi dangdut sama itu live band lagi!!

audio,
mun ada, adalah... mun sik kelak, cukuplah dua ya.. he he

lily lotus said...

cepatlah ngecek :P

One Other ... said...

Jennifer Jati.
Jenine Jati.
Jonathan Jati.
Jerry Jon Jati.

or

Terry Tapang.
Mariana Meranti.

or
Ben Balak??

oh ben...

hahahhahahahahahahhahahahahahahah
check check... false alarm!

AmirFX said...

Check check... rock rock.... Mudahan dpt baby boy.... Dpt molah pasukan futsal....

Anonymous said...

hahahhaaa.. best nangga komen semua urg..

ju kita semua doa, MUDAHAN JADI kali tok.. hahhaaa

regards
EMA

dukunlintah plk said...

best eh mama.. rindok ati agik sidak 2 beradik ya.. mun kembar nak best agik ;)

National Geographic POD