Thursday, March 19, 2009

crab lunch

miss one other, the winner to this '8888' contest before was treated to 'crab lunch' just now. yup... tengahari buta makan ketam!!! ketam masak apa? ketam masak telur masin!!! jangan jeles....

sedap engkau! bukan menjilat jari lagi, pinggan pun kena jilat sebab dia punya kuah tu 'heaven' sungguh........that yellowish thingy adalah telur masin part kuning tu...tak masin dan yummy!! dah lah ketam tu isinya padat2... gue sebenarnya alergic makan ketam, tapi gue cuba, test, try aja tadi...... kalau gatal, dah siap bekal pilnya!!

we ordered the buttered prawn as well...... sedap weii!!! kita org berebut makan dia punya rempah ratus tu, campur ngan nasi .... ada member makan daun kari tu... hi hi hi

miss one other suruh i publish the photo at the top only. but sayang, yang bawah nie lagi nampak cantik dengan senyum ayu ala sepit ketam.............ha ha ha ha!!!!

13 comments:

One Other ... said...

Mama tok nang sik dengar kata...

paduhal ada bekal pil. hihi

THANKS MAMA!!
LAIN KALI MAMAM LAGI LA!!

farah.loren said...

omg. mamamamamamam. the butter prawnnnn . lileh meliorr tok

AmirFX said...

Yobihhh... Mr Crab sedapnyerrr.....!! Apa nama food court ya??? ingin nak pegi ehhss...

Desmond said...

Gambar yang bawah tu ketam dah abis....

Ms Tikot's said...

Haha... ya mesti kat pending kali nak... Ketam eh, nyams sekal jak...

keranjaimanok said...

alamak... 9271 sik dapat apa-apa kah mama?

Hamidah Mohamad said...

Weii!makan dua orang aje ke? Tak ajak kita pung hehe..

Uncle Seven said...

waduh ketammmmmmmmmm..mintakkkkkkkkkkkkk..feveret aku ya

Willie said...

The best food in the world is none other than the seafood.

lily lotus said...

sedappp...

Audio said...

Yobihhhh nyamannyaaaaaa adehh *guLPp* :|

amiey alen said...

macam sedap jak that ketam... sedap ka??

[ LADYKiKi] said...

yobiii nang nyaman ketam ya..my fav

There was an error in this gadget