Thursday, May 10, 2012

Sembang-sembang ...



Ameer Razyn:
Buang masa na nunggu lamak-lamak tok.  Dah lah sik da gadis-gadis cun melecun lalu sitok.
Aiee.... banyak lagi kerja dapat ku polah daripada aku nunggu sitok.  Motorsikal besar ku lom berpolish. 

Aku nak makan kat McD, diembak sidaknya sitok... boring eh...!
Aisya Syamina:
Ilek-ilek bah Ameer.  Kelak kita pergi McD agi bila nek ngan aki dah berangkat belonnya kelak..

Chery Cengal:
Makan jak toast ya aie... nyaman eh..
Kak tok kita jalan atas ya.... kau cuci mata nanggar pompuan cun..

Chery Cengal:
Ish ish ish Ameer ya.. lom sunat dah nak ngecong pompuan....

Aisya Syamina:
Ya lah abang ku empun perangai... Jangan jak nya jadi ketua kumpulan gagak hitam di Kampung Hijrah Bako bila besar kelak.  Dahlah berangan nak ngembak motorsikal besar...
Ameer Razyn:
Gago kitak duak ya..!!!
Kamek punya suka lah mauk ngecong pompuan kah, makei motosikal besar kah.... Part lom sunat ya iboh bising gilak..

Aku tok lah paling hensem di kampung...
Ada rupa sik aku jadi boss duduk cam tok?

Nasib Barry sik da time tok.  Mun sik kalah juak point aku....he he he

Ermm....McD Big Mac, McD Big Mac, McD Big Mac...


Lokasi: Ipoh Town Cafe, Kuching International Airport

1 comment:

Coffee Girl said...

Huahahahahahaha... part lom sunat ya iboh bising gilak oi...