Wednesday, January 02, 2013

short one.


hi there!
happy new year.
K.I.S.S - keep it short and simple.... :)

I think I wanna change the blog title.  tak mahu 'ngerepak = membebel = rantings' lagi.  like old woman je ... tapi I perasan I dah mula membebel, sampai Barry dah pandai mengajuk I membebel/mengerepak suruh kemas rumah itu ini.... maka Barry itu budak pendiam.  tapi kuat membuli adik dia.  so many times I have advised him to be gentle to the sister, u must grow to be a gentleman I said.

ooopss..... ke laut dah...

will try to come up with a new blog title.  the first title I used before was 'the story of belian and cengal'.
tapi citer maknya yang lebih.  my first entry published on 01.08.2006.  wah..
dah lebih 6 tahun blogging tapi claim nuffnang baru total RM160.94. 
bila lah nak jadi RM1,690 ke...

tak pe yang penting kita suka.  happy berblogging.
since 01.08.2006, I have written 800 posts... banyak tu..

the story of belian and cengal lah pulak...
both of them schooling in the morning session, so I am all alone at home from 6.00am to 7.30am.
all alone u know.... banyak benda I boleh buat.  kalau rajin.
tu pun kalau 7.30 am keluar rumah, sometimes 8.00am.
boleh sapu-sapu, kemas-kemas katil, cuci-cuci itu ini, jalan bogel-bogel..
kita rasa nak exercise je pagi-pagi tu.... buka channel astro yang ada progam workouts tu kan?

ooopss......ke laut dah lagi

Barry is sitting for his PMR nanti
suara dah garau, misai ngan janggut dah nampak sikit-sikit, muka dah tumbuh jerawat..
Cengal is in Year 5 now... rasanya tahun nie anak aku nie jadi anak dara....
she is blossoming here and there ..

ooopss ..... kata short one.

Have a nice day!




3 comments:

Ms Tikot said...

Si cengal makin pretty & Barry handsome boy ;-)

Ez Vina said...

Jalan bogel2.. Kikiki

Coffee Girl said...

jalan bogel bogel... sangat liberating kan? muahahahahaa

There was an error in this gadget