Monday, March 22, 2010

cuti sekolah buat aper?

cuti sekolah. anak2 cuti. mak ngan bapa tak cuti.
apa jadinya? cuti sekolah juga lah tu...
tak pergi sekolah pun dia orang (barry & cengal) dah hepi.

tak pergi mana2. coz adikku, jess and family bercuti kat sini.
they are from KK.
petang nie balit dah... sunyi rumah nek jadinya...
seminggu yang lepas riuh rendah je ngan cucu-cucu 1 Malaysia

cek punya cek.... bulan June nanti cuti panjang! almost 3 weeks.
cuti gawai dah nak seminggu, terus sambung cuti sekolah dua minggu
kena plan something la nie

tapi dengar2, kawan sekolah masa kat Kota Tinggi dulu (primary 3 - form 2) nak buat gathering. nie semua angkara facebook. yang lama tak jumpa ditemukan.
yang lama mencari ditemukan. nanti buat satu entry untuk nie.

5 comments:

lvynana said...
This comment has been removed by the author.
lvynana said...

anak-anak cuti, mak bapak tak cuti..
tu la..dulu orang suruh jadi cikgu tak nak :P

Faizal n Fashitah said...

Bes eh malaa jak cuti skolah ehek. Aaa sigek yalah angkara pesbuk tok.. siap tauk ada molah gath2 kedak ya. Fuhhh cam mek tok, brapa kali dah skip gath ekekeke.. (bukannya pa..mek tok jaoh ba yerRrr ehek)

AmirFX said...

Best mun time nemiak cuti tok... Jeraya kurang jam... Ari2 makan jam jadi sekali sekala elakkan jam.. Best...

Ms Tikot said...

Cuti bln Jun klk,ju sama2 gi holiday...

National Geographic POD