Tuesday, January 18, 2011

yang jauh didekati semula

saya sungguh gembira hari ini........

cis.... too rasmi

i'm so bloody happy today....

cis........ too hip hop

syiok nye hari nie!

that's more like it! saje.........

well, i managed to get in contact with my long lost friend. last sekali jumpa masa barry baru lahir dulu... the year 1998. di shah alam. marlinda namanya. dari indonesia, and she was a student at one of the private college in Selangor.

dialah yang temankan saya first time jumpa doktor nak sahkan saya mengandung at that time. hubby masa tu kerja kat KL dan saya kat Shah Alam. kita orang duduk kat seksyen 24. dia juga yang menjaga saya dalam pantang beberapa hari at that time. she did try to contact me when i was back in Kuching in early 2000. tapi entahlah.... what went wrong?

dengan kemudahan IT sekarang nie, puas saya meng'google'. akhirnya ketemu jua. di mana lagi kalau bukan di FB!!! baru confirm fren pagi tadi. rupa-rupanya kawan dah berhijrah ke USA 10 tahun yang lalu. jauh perjalanan kawanku ini.... anak-anaknya pun dah besar.

belum habis digodang lagi FBnya....

a lot of things to catch up my dear fren!!!

5 comments:

Globalized Dayung said...

Wah jaut di mata dekat di ati tapi ketik2 dekat computer lagi lah dekat....Aku dengar fb mok kenak tutup bulan 3, mun bnr nang aku ngempas diriku di katil....aku sik dapad jauh dari fb sbb ya ja cara aku berteman dengan orang kita....

AmirFX said...

Nasib FB msh ada nektok.. haha.. Byk org msh konfius ngn rumors pasal FB ya....

lvynana said...

All thanks to Mark Zuckerberg!

CathJ said...

sib baik ada FB... hihihi...

Faizal n Fashitah said...

Kelebihan FB hoh hehe..