Tuesday, January 15, 2013

Random photos. Random pantun.






Tia Auto Work nama diberi
Tempat membaiki kereta rosak
Jangan cemburu jangan iri
Nama je sama bukan saya punya oii cik kak

WAG Music Festival nama acara
Sambil berkonsert kita menderma
First time Cengal attend konsert katanya
Luaskan jelajah bukakan minda
 
Kota Kinabalu destinasinya
Cengal dibawa sebagai peneman setia
Tahun ini bila pula ke sana
Nak menyambut cucu ke dua belas kan ibunda












Michelle dan Cengal adalah sepupu
Sangat rapat dan manja bersama
Beza umur hampir sepuluh tahun tu
Tak menjejas keakraban mereka



Ni lah barangan buatan Malaysia
Boleh didapati di Kedai Rakyat 1Malaysia
Bukan nak sombong bukan nak apa
Dari segi kualiti agak kuranglah pula









Kerja ku menimbun kerja ku banyak
Tak keruan, mana satu nak mula
Alihkan perhatian, buat-buat tak nampak
Esok lusa aku juga yang kena siapkannya

Have a nice day!!

1 comment:

khairul onggon said...

Lamak sik ngabas blog ktk kak Tia.. terkejut kmk ingat mena tek ktk mukak workshop keta tek hehe... :)

There was an error in this gadget