Tuesday, April 02, 2013

Turn naik, naik turun...teettttt




Tengok penimbang tu, siap tertulis 2013 resolution. 
Penimbang duduknya kat pantry our office.  Diderma oleh our male colleague yang prihatin dengan kesihatan lady colleagues nya. So, satu cabaran tu....
Kita punya kaki lah tu... gambar masa bulan January.
Ada turunkah?

Turun 0.5 - 0.8kg.
Then, naik 1 - 2kg.
Then, maintain je kg nya...

Tapi ramai yang cakap badan ada slim sikit.... HAHAHAHA
Gelak aku, part mananya yang slim tu dear frens ooii?
Tapi kan.... seluar yang aku biasa pakai, ada juga terasa tak sendat sangat. Tak sendat ya, bukan loose...
Eh.... sendat tu bahasa iban/melayu sarawak lah... hahaha.  Bahasa Melayu baku nya 'ketat'.
Baju yang aku pakai pun tak ketat sangat, padahal baju semua fesyen footloose...:)

Aku rasa badan aku banyak angin kus kus.... macam tayar kurang angin, nampak kempis lah kan? kan?



1 comment:

Coffee Girl said...

JUh mama kita Beach Body quest lok... sebulan. mok sik?