Thursday, June 20, 2013

Penanda aras kemeriahan poket atau dompet


Saya ngan adik saya akan tahu jika mak saya mempunyai terlebih duit untuk berbelanja.
Kita akan tahu juga kalau mak kita dah bershopping minggu itu.
Tak kira lah shopping kat market ikan ngan sayurkah, supermarketkah atau paksonkah...
Senang je... sebab ada penanda aras kemeriahan duit di poket mak kita.
Penanda aras tak menggunakan elektrik atau bateri.
Mudah dan senang dijaga dan tak memerlukan ruang yang besar.

Apakah barang itu?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kenal ini barang?
Tempat menyimpan plastik-plastik bekas shopping barangan dapur dan sebagainya.
Murah je.  RM 19.90.

Kalau penuh dengan plastik maknanya, meriahlah poket atau dompet mak kita.
Kalau kurang macam ni, kurang meriahlah lah poket itu...... hahahaha.
.
Jangan marah ye mak..... hihihi


3 comments:

Coffee Girl said...

Ku sik paham... plastic ya bekas shopping bag kah?

Tia said...

Ngang.. bekas merah jambu ya tempat simpan used shopping plastik bags...hehe

Ez Vina said...

sangat paham! dan menarik la bekas nya, mauk carik jua. Nek tok main sumbat dalam laci jak, payah betul

There was an error in this gadget