Monday, March 21, 2011

Warkah untuk Salma

Salma,

Kau cantik apa? Sapa kata kau tak cantik. Kita suka bila tengok awak dalam persembahan kedua semalam, berduet dengan Erra. Stail rambut tocang panjang, then berbaju blaus putih dan seluar hitam. Cun apa? Nampak elegan. Sedap mata memandang apatah lagi mendengar suara anda yang vavakaboom.

Bak kata Ramli MS, Celine Dion pun tak cantik, tapi suaranya power. Si Anggun pun tak berapa cantik tapi tak siapa dapat mempertikaikan keunikan suaranya.

Salma,

Suaramu memang unik. Sungguh power. Meremang bulu roma kita bila dengar anda nyanyi especially bila sampai high note.

Persetankan si Nas Ahmad yang mengemukakan statement itu dulu. Kita mengharapkan sangat dia meminta maaf dalam konsert semalam tapi sebaliknya memutarkan isu itu seolah ianya berjaya meng'up'kan Mentor 5 dengan isu panas sebegitu.

Salma,

Perasan tak peminat u dah ramai? Tengok undian atau markah semalam, sangat tinggikan? U memang dah ditakdirkan menjadi juara kali ini........... itu yang pasti.

Semua ciptaan Tuhan itu cantik... Sesama manusia saja yang mempertikaikannya. Cantik luaran sahaja tidak berguna jika dalamnya busuk dan buruk.

Anda dianugerahkan suara yang cantik.............. juga senyumanmu!


3 comments:

Vivian said...

ngecek sapa salma lok..sik tga mentor tek..

Unknown said...

Kak jarang ngekot mentor 5 tok..tapi dengar dari anak kak yang pertama Zu memang 'anak' Erra dlm mentor 5 tok teror sora nya..

Orang Sabah kata Zu, menar? tapi sik tauk nama nya Salma :p

Will find out in the next mentor 5 show.

Tia said...

V,
mentor 5 ya. kmk follow coz saingan this year mantap..

Kak Isah,
nangnya org sabah. voice memang power sekali...